יום שישי, 21 בספטמבר 2018

הולנד: חזרה לטילבורח

14.09.18


ביקור שני בהולנד

הולנד הייתה המדינה ששבתי אליה הכי מהר: עברו רק שלושה חודשים מאז הביקור הראשון שלי כאן. גם הביקור השני שלי תוכנן להיות חטוף, אך העיקר שנפגשתי עם אִיווָר והצלחנו גם למצוא זמן לטיולים.
הטיסה שלי יצאה אחר הצהריים מנתב"ג. הפעם טסתי במסלול טיפה שונה, שלקח אותי סמוך להר אַתוֹס שבצפון יוון. הודות לשמים הבהירים יכולתי לראות בבירור את חצי האי, שמהווה אוטונומיה נזירית ואוסר על כניסת נשים אליו.

תצפית על הר אתוס מהמטוס של טרנסאוויה

ארוחת ערב כושלת

כמו בפעם הקודמת, נחתתי בנמל התעופה של איינדהובן (Eindhoven) ומכאן נסענו לביתו של איוור בעיר טִילְבּוּרְח (Tilburg). לא תכננו הרבה לערב הראשון: איוור קבע לנו ארוחה במסעדת EVE, שנבנתה במבנה ישן לתיקון קרונות רכבת. החלל של המסעדה גדול מאוד ואולי פה גם נעוצה הבעיה המרכזית שלה: אין בה הרגשה של אינטימיות. להפתעתי גם לא היו פה תפריטים באנגלית והייתי צריך להיעזר באיוור כדי להבין בערך מה אני מזמין.
מבחינת אוכל, הערב היה די כישלון. מנת הפתיחה לא ישבה לי טוב בבטן, את המנה העיקרית בקושי הצלחתי לאכול ואת סוף הארוחה סיימתי (ואצנזר קצת מטעמי גועל) בשירותי המסעדה. אבל היי... לפחות יצאתי עם תמונה של מנה הולנדית בסגנון אינדונזי (בשר ברוטב בטעם אגוז, ממש נורא)!
הדרך חזרה הביתה ברחובות הקרירים של טילבורח עזרו לי להתגבר על מה שנשאר מהרגשת הבחילה. קיוויתי שמחר בבוקר אתעורר כמו חדש לקראת יום הטיול שלנו בדלפט.

המנה שלי במסעדה: שילוב מוזר של טעמים ומשהו שנראה כמו סקוץ' ברזל בצד שמאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה