יום ראשון, 23 במרץ 2014

היום הראשון - טיסות

03.12.2012


דרך מדריד

אז הנה זה מתחיל: הטיול השני הגדול שלי. קצת קשה לי להאמין שאתמול בבוקר הייתי בלחץ בגלל משהו אחר לגמרי - הבחינה על התזה של התואר השני. הבחינה עברה די בהצלחה, לפחות כך אני והמנחה שלי הרגשנו. ובערך 24 שעות אחריה מצאתי את עצמי בנתב"ג ארוז ולא-הכי-מוכן לטיסה לדרום אמריקה. מתוכננת לי טיסה עם חברת איבריה לנמל התעופה של מדריד,  ומשם טיסה אל סנטיאגו.

הכל ארוז לפני הטיסות
רק בנמך התעופה התחיל כל הלחץ של "איך אסתדר שם לבד בחו"ל?". נכון שהיו לי כרטיסי טיסה מסודרים, הוסטלים שנקבעו לשבוע הראשון ותכנון כללי של המסלול, אך עדיין לא הייתי בטוח שאסתדר. על דרום אמריקה מהלכים כל כך הרבה סיפורי אימה של גניבות רכוש ועל מקומות שמסוכן להסתובב בהם ; ובנוסף לכל זה, אני לא ממש דובר ספרדית. כלומר, אני מבין מילים בודדות שיכולות לעזור, אבל לא ממש מסוגל לנהל שיחה בסיסית. בסוף אני מאמין שאסתדר ; אם התמודדתי עם אוסטרליה העצומה לבדי, אני מקווה שאשרוד גם טיול עצמאי בדרום אמריקה.
עליתי על טיסת "איבריה" למדריד, שארכה כחמש וחצי שעות. הטיסות לכיוון מערב מתארכות "הודות" לכוח קורליוס וסיבוב כדור הארץ. חוץ מכוח קורליוס, עברו לי אינספור מחשבות בראש בתחילת הטיסה: הסיום המדהים של המאסטר אתמול והגשמת החלום בעוד מספר ימים - ביקור באי הפסחא. התחלתי גם לחשוב על יעדי הטיסות הבאים שלי (קצת מוזר בהתחשב בכך שלא ממש התחלתי את הטיול הנוכחי).
הטיסה של איבריה נחתה בבירת ספרד, וכאן המתנתי מספר שעות לטיסת LAN לבירת צ'ילה, סנטיאגו. המטוס של חברת LAN היה הרבה יותר מרווח ונוח מזה של איבריה. חציתי את האוקיאנוס האטלנטי לכיוון דרום מערב, מסלול שהאריך את הטיסה ל-13.5 שעות(!)... התנחמתי בכך שזו תהיה הטיסה הארוכה ביותר שלי בכל הטיול הזה.
את מרבית הטיסה הארוכה להחריד העברתי בהאזנה למוזיקה, צפייה במסך הטלויזיה הפרטי ובנסיונות שינה כושלים. חששתי שאגיע מחר לסנטיאגו מותש לגמרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה