יום שני, 28 באוגוסט 2017

ארבע שנים לבלוג!


אז עוד שנה של טיולים חלפה והבלוג שלי כבר פעיל ארבע שנים.

נכון, כתבתי כאן פחות בשנה שחלפה. תכננתי להשלים הרבה מהכתיבה בבלוג במהלך יולי-אוגוסט, אבל מצב הרוח שלי לא היה מי-יודע-מה לאחרונה, כך שהכתיבה נזנחה מעט. אני מקווה שהשנה החמישית של הבלוג תהיה פוריה הרבה יותר.
נכון לכתיבת שורות אלו - פרסמתי כבר 338 פוסטים בבלוג, יש לי (רק) 190 עוקבים בפייסבוק ובבלוג שלי ביקרו כבר מ-98 מדינות ברחבי העולם.
לעומת זאת, בגזרת הטיולים שהיו והטיולים המתוכננים - קרה וקורה הרבה. בשנה שחלפה טיילתי בארצות הברית וקנדה עם אבא שלי (חלק מהפוסטים פורסמו), טיילתי בקפריסין ובצפון קפריסין (וסיימתי לכתוב על טיול זה) ובלטביה, ליטא ובלארוס (הטיול האחרון, שטרם הופיע בבלוג). כשאני מסתכל כעת אחורה, אני מרגיש כאילו הטיול באמריקה קרה כבר לפני שלוש שנים. כנראה עברתי הרבה בשנה האחרונה.
לראשונה אני נמצא במצב בו אני מתכנן שני טיולים במקביל. באוקטובר הקרוב אטוס שוב לדרום אפריקה, כשאני מקווה לשלב בטיול זה ביקורים קצרים בלסותו ובסווזילנד. במאי 2018 אטוס לפורטוגל כדי לשלב את אהבת הטיולים שלי עם אהבה נוספת - האירוויזיון, שייערך לראשונה בליסבון. אני מקווה שיהיה לי זמן לכתוב בין לבין...

נמרוד.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה