יום שני, 31 באוגוסט 2015

הבלוג חוגג שנתיים!

תודה!

שנתיים לבלוג: דגלי המדינות בהן ביקרתי
קשה לי קצת להאמין, אבל היום לפני שנתיים פתחתי את בלוג הטיולים שלי. מאז הבלוג הספיק לקבל אלפי ביקורים, שרובם מישראל - כמובן, אבל גם מעוד 55 מדינות נוספות (כשהמצטרפת החדשה לרשימה היא זימבבואה). בשנה האחרונה מספר העוקבים בפייסבוק בערך הכפיל את עצמו, שזה די נחמד לבלוג פרטי, שאני כותב בזמני הפנוי. כאן זה גם המקום להודות לעוקבים החדשים והוותיקים. תודה רבה!
מבחינת הכתיבה - הבלוג הגיע ל-242 פוסטים ב"בלוגר", כולל הפוסט הזה. בשעה טובה סיימתי השנה את תהליך הכתיבה האיטי על המסע בדרום אמריקה, שארך הרבה יותר מהמסע עצמו. למעשה, בכך סיימתי לכתוב על הטיולים הגדולים שלי. כעת מצפה לי כתיבה על הטיולים הקצרים יותר ; אבל אני לא ממהר לשום מקום - אחרת לא יישאר לי על מה לכתוב.
ומבחינת הטיולים עצמם: בשנה החולפת טיילתי בשלוש מדינות נוספות: יוון (בנובמבר 2014), פינלנד ואסטוניה (ביוני 2015) ומניין המדינות שלי הגיע ל-25. השבוע כבר הספקתי לקבוע את היעד הבא שלי ; החלטתי שבשנת 2016 אכיר סוף סוף את אפריקה, ואני מתכנן לבקר בינואר את דרום-אפריקה, זימבבואה ואולי מדינה או שתיים נוספות. המזרח הרחוק ואמריקה הצפונית יחכו לשנים הבאות.

המדינות מהן נרשמו ביקורים בבלוג מאז פתיחתו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה