יום רביעי, 29 באוגוסט 2018

חמש שנים לבלוג

עברו חמש שנים מאז פתיחת הבלוג שלי. על הרבה טיולים לא הספקתי לכתוב, אבל הבלוג ממשיך לגדול באיטיות.
בשנה האחרונה נוספה לבלוג פינת "טריטוריה אחת ביום" שכללה עד עתה מעל 60 מדינות וטריטוריות. מספר הפוסטים החדשים בבלוג הגיע ל-86 (424 פוסטים בסך הכל מאז פתיחת הבלוג). גם מספר העוקבים עולה לאט-לאט: 218 בעת כתיבת שורות אלו.

מבחינת טיולים דווקא הייתי פעיל מאד בשנה האחרונה: באוקטובר חזרתי לאפריקה בפעם השנייה (דרום אפריקה, לסותו וסווזילנד), בינואר טסתי לסופ"ש קצר בדנמרק, במאי טסתי לפורטוגל כדי לחזות בניצחון הישראלי באירוויזיון והמשכתי לנופש באיים האזורים ; ולקינוח - ביוני קפצתי לביקור חטוף בהולנד. 
ומה יהיה בשנה הקרובה? - בספטמבר הקרוב אחזור להולנד, באוקטובר אני בספרד ולנובמבר יש תכנון לגבי יוון. מכיוון ואני בתהליך של קניית דירה בימים אלו, נראה שעד סוף 2019 אתרכז בעיקר בטיולים זולים באירופה. אני מאד רוצה לחזור לאפריקה ולאמריקה ולבקר לראשונה במזרח הרחוק - אבל כל זה יצטרך לחכות.

נמרוד.

חמש שנים לבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה