יום חמישי, 29 באוגוסט 2019

שש שנים לבלוג

אני עדיין פה!

בשנה האחרונה אמנם לא כתבתי הרבה בבלוג, אבל לא הפסקתי לטייל. 
הטיולים שלי היו במדינות, בהן כבר ביקרתי בעבר. חזרתי חמש פעמים אל הולנד, אליה אני מקווה לעבור לגור בשנה הבאה, וטסתי לחופשות ביוון, ספרד וצרפת. נוספו לי רק שני יעדים חדשים מאז אוגוסט האחרון: גיברלטר ומרוקו הספרדית. לרגע קצר חשבתי שהגעתי לטריטוריה ה-50 במספר שלי, אבל התברר שטעיתי ואני עדיין מחכה לגלות מה יהיה היעד-החדש הבא שלי. 
אני מוכרח להודות שחסרים לי היעדים המרוחקים בהם ביקרתי בעבר ; אני מאוד רוצה לחזור לאוסטרליה, חולם על מסע בין מדינות האוקיינוס השקט ועוד מתכנן לחקור גם את ארצות הברית. כרגע כל התכניות הללו יאלצו לחכות: אני אמור לקבל את הדירה שקניתי בעוד חודשים ספורים ולא יחסרו לי הוצאות.
שוב - תודה לכל העוקבים ולמי שפה-ושם מגיב. זה אמנם בלוג פרטי וקטן, שאני בעיקר כותב בשביל עצמי, אבל הפידבקים המעטים שאני מקבל בהחלט משמחים אותי.

נמרוד.

שש שנים :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה