יום ראשון, 19 במרץ 2023

דיסנילנד פריז: ביקור חורפי - חלק ב'

Main Street USA

זהו הרחוב הראשי של דיסנילנד. הוא אינו כולל מתקנים אלא בעיקר תצוגות מהן אפשר להתרשם, חנויות ומסעדות. הדבר היחיד שאפשר לקרוא לו "מתקן" כאן הוא הרכבת, שיוצאת מהכניסה לפארק ועוצרת בארצות השונות שבו.
כמו כן אפשר למצוא כאן גם את הארקייידים (המעברים המקורים) ואת גן הפלאים, שמציג דמויות רבות מסרטי דיסני שונים. חלק מאותן דמויות מוצגות כפסלים אבסטרקטיים ולא תמיד קל להבין מי הדמות שאותה מנסים להציג. אנחנו שבנו לארקיידים כשירד גשם וחיפשנו מקום מקורה להימלט אליו. הם גם מקום מושלם להפסקות אוכל ושירותים.
הרחוב הראשי מסתיים עם ההגעה לטירה של היפהפיה הנרדמת, שהיא כבר נקודת הכניסה לארץ Fantasyland.

Main Street USA

Frontierland


מתקן: Phanton Manor

זהו בית-רדוף שמתחיל בסיפור שנועד להכניס את המבקרים לאווירה המפחידה. עלינו בו לקרונות הנוסעים בתוך הבית הרדוף על ידי רוחות רפאים ושדים. הגענו למתקן הזה ראשונים ונכנסו מיד ללא המתנה. 
דירוג: ★★★★

מה עוד? האטקרציה הגדולה ביותר ב-Frontierland היא רכבת ההרים בשם Big Thunder Mountain. זוהי הרכבת היחידה בפארק שאינה כוללת לופים ולכן איוור הסכים לעלות עליה. לצערי וכנראה לשמחתו - היא הייתה סגורה לרגל שיפוצים. ככה זה בעונות החלשות: צפו שחלק מהמתקנים יהיו סגורים. בנוסף החלק הזה של הפארק כולל אפשרות שיט בספינה גדולה, דוכן יריות כדי לזכות בפרסים וגן שעשועים לילדים קטנים. למעשה, רכבת ההרים והבית הרדוף הם המתקנים האמיתיים היחידים כאן. לכן לטעמי כדאי להתחיל עם הארץ הזאת, לסיים אותה מהר ולהתמקד בחלקים המרכזיים של הפארק.

הבית הרדוף / Phantom Manor
ספינת הקיטור שמפליגה באגם ב-Frontierland

Adventureland


מתקן: Pirates of the Caribbean

זהו אחד מהמתקנים האהובים של הפארק: שייט בנושא "הפיראטים מהקריבים". יש כאן כמה עליות וירידות עם הסירות הממונעות אבל לא משהו מפחיד למדי ולא כזה שמרטיב את הנוסעים (ואנחנו עוד ישבנו מקדימה). שיאו של השייט הוא מפגש עם ג'ק ספארו. גם לכאן הגענו יחסית מוקדם ונכנסנו ללא כל המתנה.
דירוג: ★★★★

ביקור: Le Passage Enchanté d'Aladdin

חלק מהאטרקציות המוצעות בדיסנילנד אינן מתקנים אלא פשוט מעברים יפהפיים לביקור. הרחוב של אלאדין מציג סצנות מפורסמות מהסרט: אלאדין מגיע למערה, אלאדין פוגש את הג'יני, הכליאה של ג'פאר במנורה ועוד. נכנסנו לביקור, התרשמנו ויצאנו. 
דירוג: ★★

מה עוד? האטקרציה הגדולה ביותר ב-Adventureland היא רכבת ההרים של אינדיאנה ג'ונס. היא פעלה היום אך הייתה סגורה זמנית כשהגענו אליה. לא הרגשתי שזה פספוס גדול, כי בהמשך עליתי על מספיק מתקנים מיוחדים. בארץ זו אפשר למצוא גם איזורים נוספים שהם בעיקר לאווירה או לילדים: חוף פיראטים, ספינת הפיראטים ואי הגולגולת, אי ההרפתקאות והבקתה של רובינסון. אנחנו די דילגנו על החלקים הללו.

הכניסה למתקן הפיראטים מהקריביים

אחת מהתצוגות במעבר הקסום של אלאדין

בחלק הבא: Fantasyland ו-Discoveryland

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה