יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

יום 12: המילטון

03.01.2010


אל המילטון

נפרדנו לשלום מוורן וקייט ונסענו דרומה אל העיר הרביעית בגודלה בניו זילנד - המילטון (Hamilton). במושגים ניו זילנדים, המילטון ממש קרובה לאוקלנד: נסיעה של פחות משעתיים הביאה אותנו אל העיר. הנסיעה הייתה על כביש מס' 1 שמתחיל בקייפ ריינגה בצפון הרחוק ויורד דרומה דרך אוקלנד עד וולינגטון. בוולינגטון הכביש נקטע וחלקו השני הוא בפיקטון באי הדרומי - משם הוא ממשיך עד קצה האי.
המילטון היא עיר הרבה יותר שקטה מאוקלנד. האכסניה שלנו פה הייתה בקצה העיר: J's Backpackers. בעלת המקום היא פִיוֹנָה. במהלך השהות שלנו שם לא זכרנו את שמו של בעלה, ולכן קראנו לו בינינו "שְׁרֶק". 

גן החיות

את היום הנוכחי ניצלנו לטיול בעיר עצמה. שוטטנו קצת ברחוב הראשי - ויקטוריה והתפעלנו מעץ חג המולד הענק שעדיין עמד שם. נסענו גם אל גן החיות העירוני הנחמד. ניו זילנד לא יותר מדי מפורסמת בחיות שלה, פרט אולי לקיווי, וגן החיות הזה הוא גן חיות רגיל לחלוטין. קיווי לה היה פה. רציתי לראות את הפנדה האדומה, אבל היא החליטה לא להראות את פניה - אז הסתפקתי בהרבה תוכים ובכמה קרנפים לבקנים.

קרנף לבקן בגן החיות של המילטון

גני המילטון

מגן החיות נסענו אל גני המילטון - גנים פתוחים ומרשימים עם נהר שזורם במרכזם. זה היה פשוט מקום פסטורלי ושקט להעביר בו את אחר הצהריים. לגנים יש חלק מטופח וחלק פראי ; אני התחברתי אישית לחלק הפראי יותר, שהרגיש לי יותר אמיתי.

גני המילטון
גני המילטון
בערב יצאנו לחפש פאב ברחוב ויקטוריה. נדהמנו לגלות שרוב המקומות היו סגורים: מסתבר שיש פה ימים בודדים של בילויים, ובשאר - מקומות הבילוי סגורים. כך מצאנו איזה פאב אירי שומם ושיחקנו "ארץ עיר" בגירסה חדשה בה בוחרים אות לפי הזמן בו נינה מגהקת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה