יום שבת, 21 בספטמבר 2013

ימים 34-35: ממוטואקה לקאיקורה

25.01.2010


מוטואקה

לא קרה הרבה היום: נחנו באכסניה מבלי לצאת ממנה יותר מדי. בעיקר, הספקתי לדבר עם המשפחה בסקייפ, ושמחתי לגלות שהם השיגו מצלמה חדשה שגם פועלת. 
בין השעמום לבין הטבילה בג'קוזי של האכסניה, כיבסנו את הבגדים שהצטברו מאז הכביסה האחרונה ברוטורואה. בספירת המלאי גיליתי שאחת החולצות שלי חסרה וגם הג'ינס היחיד שלי. הבנתי ששכחתי אותם אצל משפחת "שופר" בפיקטון אז התקשרתי אליהם כדי לוודא שאוכל לאסוף מחר את הבגדים. לא שהיה אכפת לי כל כך מהחולצה הישנה, אבל להסתובב עוד שלושה חודשים בלי ג'ינס זה לא יהיה קל.

26.01.2010


קווין שרלוט

היה קצת מבאס לעזוב את אכסניית "הקיווי הצוחק", אבל שאר האי הדרומי מצפה לנו. היינו צריכים לעבור דרך פיקטון כדי לאסוף את הבגדים ששכחתי שם. בתחילת הדרך נסענו דרך נלסון, אבל כדי לקצר את הדרך המשכנו בדרך שונה מזו שהגענו בה: הכביש הנופי המשקיף על מיצרי קְווִין שַׁרְלוֹט (Queen Charlotte). הכביש אמנם מאד מפותל, אך הנסיעה בו שווה כל רגע. הנוף של הגבעות הירוקות עם הים הכחול נראה כאילו נלקח מתוך גלויה. עצרנו בדרך מספר פעמים בשביל תמונות.

מתוך הנסיעה בקווין שרלוט
הגענו לפיקטון די מהר, ואספתי ממשפחת "שופר" את הבגדים ששכחתי. טוב שהגעתי מוקדם, כי הם תכננו כבר לתרום את הג'ינס היחיד שהיה לי. מפה המשכנו בנסיעה אל היעד הבא: קַאיקוּרָה (Kaikoura). בחלק מהנסיעה נרדמתי במושב האחורי ברכב, וכשהתעוררתי הנוף היה שונה לגמרי.


קאיקורה

כל הירוק מסביב כאילו נעלם ופינה את מקומו לאדמה חשופה. זה היה מעט מוזר להיתקל בנוף כזה באי הדרומי של ניו זילנד. נסענו אל קאיקורה, עיירה שיושבת על חופו המזרחי של האי הדרומי ומפורסמת בבעלי החיים הסובבים אותה. בדרך עצרנו ליד מושבה של כלבי ים, ומחר אנו מתכננים לצאת לשייט בעקבות לוויתנים.

כלב ים סמוך לקאיקורה
האכסנייה שלנו פה היא אכסניית Sunshine שמנוהלת ע"י מארק ואשתו אסנת - ישראלית לשעבר. בעיירה עצמה אין הרבה מה לעשות, והעברנו את הזמן בה כדי לקבוע שייט למחר, לגלוש באינטרנט ולאכול. בערב השתלטנו על המונופול של האכסניה ושיחקנו בחדר. האורחים שבחדר הסמוך לנו הגיעו להתלונן פעמיים שמשחק המונופול שלנו רועש מדי... באמת, עד כמה משחק מונופול יכול להיות רועש?! כנראה שהכל היה "בזכות" הקירות הדקיקים של האכסניה והקוביה שהתגלגלה על לוח המשחק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה