יום שבת, 28 באוגוסט 2021

שמונה שנים לבלוג

שמונה שנים וזה עדיין ממשיך

בשנה שעברה לא ציינתי את הבלוגולדת של הבלוג. לא הייתי במצב רוח לעשות את זה בגלל מגפת הקורונה שהתפרצה. שנה נוספת עברה, ולא נראה שהמגפה הזאת הולכת להיעלם בשנים הקרובות. מאז תחילת המגפה הצלחתי לצאת מהארץ מספר פעמים, למרות כל הבלגן שמסביב. יצאתי שוב ושוב להולנד - שם אני עובר לגור בעוד פחות משבועיים (כמובן שצריך להתחנן לגברת קורונה שלא תהרוס לי את התוכניות עד אז...) וטסתי ממש לאחרונה לליסבון כדי לסיים תהליך התאזרחות בפורטוגל. זה אומר שבעצם כבר כמעט שלוש שנים שלא ביקרתי במדינה או טריטוריה חדשה, והספירה שלי עדיין עומדת על 49.
אני חייב להודות שקצת קשה לי לראות ולשמוע על נסיעות לחופשות לחו"ל בזמן מגפה. כשאני טס להולנד יש לי איפה להישאר במידה ואקבל תוצאה חיובית לקורונה ; כשהייתי בפורטוגל לא ישנתי בלילות טוב בגלל המחשבה על הסיכוי הקטן שאדבק שם ואשאר תקוע בלי יכולת לחזור ארצה לתקופה ארוכה. נכון, ניצלתי את הנסיעות הנ"ל גם לטיולים, אבל כנראה שאם אלה לא היו נסיעות חיוניות, לא הייתי בכלל יוצא לחו"ל.
אני בהחלט מבין את הצורך של אנשים לטוס, לנקות את הראש ולנסות לחזור לחיים נורמליים ; אך מניסיוני האישי אני מוכרח להודות שלטוס עכשיו זה ממש לא כיף ולא כזה מומלץ. הבידודים בישראל לא הופכים את זה ליותר נחמד: ישבתי בבית מעל 40 ימי בידוד במצטבר בשנה האחרונה. 
אני מאחל לכולנו שהמצב ישתפר בקרוב. תזכרו - טיולים זה כיף וטוב לנשמה, אבל גם צריך לדעת להפחית אותם כשהמצב בעולם הוא רע ולהחליפם בפעולות אחרות שיעודדו את הנפש.
בריאות פיזית ונפשית טובה לכולם והלוואי ונוכל לחזור לטייל בלי חששות בקרוב.

נמרוד
אוגוסט 2021.

שמונה שנים ועדיין 49 יעדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה